2017. december 10., vasárnap

Kókuszos kifli



Hozzávalók:

40 dkg finomliszt
20 dkg vaj
15 dkg porcukor
2 vaníliás cukor
10 dkg kókuszreszelék
1 tasak sütőpor
2 tojás sárgája

Étcsokoládé

A lisztet tálba szitáljuk, a többi hozzávalóval összegyúrjuk. Ha nem áll össze a tészta lehet egy kevés tejet hozzáadni. Legalább egy órát pihentetjük, azután kifliket formázunk belőle. Én egy formát használtam, vagyis a kifliformát folpackkal kibéleltem, a tésztát rúddá sodortam, kb. 18 g-os darabokat vágtam és a kifliformába nyomkodtam.Ötlet Innen



 Kiveszem a fólia segítségével, tepsibe rakom, egymástól kicsit távolabb.



 180 fokra előmelegített sütőben szép világosra sütjük. Amikor kihűltek felét beszitáltam porcukorral, a végeit olvasztott csokiba mártottam.


Megjegyzés: Akinek nincsen ilyen kifli formája, úgyis megsütheti, hogy rúddá sodorja a tésztát, végeit kissé elvékonyítja, az íze ugyanaz, csak a minták nem lesznek benne.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek és gondolom finomak ezek a kiflik. Jó ötletet adtál karácsonyra, köszönöm

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Orsi, finomak és előnye, hogy hamarabb el lehet készíteni, mert dobozolva sokáig eláll.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik maga a sütemény és az elkészítési technikája is! Alkalmazni fogom köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Éva, én is már rég készülök elkészíteni de mindig más került előnyben, most egy próbát csináltam, hogy besorolhatom a karácsonyi süteményekhez és igen, jól mutat és finom is:)

      Törlés

Print Friendly and PDF

Rendszeres olvasók